Назад

Гарантії та повернення


При оплаті картами повернення готівковими коштами не допускається. порядок повернення регулюється правилами міжнародних платіжних систем.

Товар, замовлений в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.

1. Споживач має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом чотирнадцяти днів;
2. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару;
3. Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-певні властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його людиною;
4. При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги;

Для повернення грошових коштів на банківську карту необхідно заповнити «Заяву проповернення грошових коштів », яке надсилається на вимогу компанією на електронну адресу і відправити його разом з додатком копії паспорта за адресою info@fissman.com.ua

Повернення грошових коштів буде здійснено на банківську карту протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання «Заяви про повернення грошових коштів» та фактичного отримання товару Компанією.

Для повернення грошових коштів за операціями проведеними з помилками необхідно звернутися з письмовою заявою та додатком копії паспорта та чеків / квитанцій,підтверджуючих помилкове списання. Дану заяву необхідно направити за адресою info@fissman.com.ua

Сума повернення буде дорівнювати сумі покупки. Термін розгляду Заяви та поверненнягрошових коштів починає обчислюватися з моменту отримання Компанією заяви і
розраховується в робочих днях без урахування свят / вихідних днів.

  Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
 
Товар повинен бути повністю укомплектований
Наявність оригінального та неушкодженого пакування, ярликів та інше
Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації)
Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж іншою кур'єрською службою(детальну інформацію стосовно переліку служб доставки можна отримати у менеджера) .

  Повернення через Нову пошту

Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для відправки товару необхідно по телефону 0 (800) 212 252 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
Після відправки товару необхідно по телефону 0 (800) 212 252 повідомити менеджеру номер декларації.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів способом, аналогічним способу оплати, в день повернення або, в разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.

Зверніть увагу:

 У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати на пересилку. Для цього, необхідно надати чек за пересилку товару.
Якщо присланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
Повернення грошових коштів, в разі відправлення товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
Якщо товар не працює (пошкоджений), обмін або повернення товару можливий тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Хотите быть в курсе всех новостей?

Подписывайтесь на наши новости и акции!
Нажимая кнопку, Вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности.